ISSN:
1948-8327
eISSN:
1948-8335
Dyscypliny:
- etnologia i antropologia kulturowa (Dziedzina nauk humanistycznych)
- architektura i urbanistyka (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
- nauki o rodzinie (Dziedzina nauk o rodzinie)
- rolnictwo i ogrodnictwo (Dziedzina nauk rolniczych)
- geografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzenna (Dziedzina nauk społecznych)
- nauki o bezpieczeństwie (Dziedzina nauk społecznych)
- nauki o zarządzaniu i jakości (Dziedzina nauk społecznych)
- nauki socjologiczne (Dziedzina nauk społecznych)
- stosunki międzynarodowe (Dziedzina nauk społecznych)
- biotechnologia (Dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych)
- nauki o Ziemi i środowisku (Dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych)
Punkty Ministerialne: Pomoc
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
Rok 2024 | 100 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
2024 | 100 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
2023 | 100 | Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023 |
2022 | 100 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2021 | 100 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2020 | 100 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2019 | 100 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2018 | 30 | A |
2017 | 30 | A |
2016 | 30 | A |
2015 | 25 | A |
2014 | 20 | A |
2013 | 15 | A |
Model czasopisma:
Hybrydowe
Punkty CiteScore:
Rok | Punkty |
---|---|
Rok 2023 | 3.4 |
Rok | Punkty |
---|---|
2023 | 3.4 |
2022 | 4.3 |
2021 | 4.6 |
2020 | 4.1 |
2019 | 3.5 |
2018 | 3.3 |
2017 | 4.8 |
2016 | 4.3 |
2015 | 3.5 |
2014 | 2.3 |
2013 | 1.8 |
2012 | 1.4 |
2011 | 2.1 |
Impact Factor:
Zaloguj się aby zobaczyć Współczynnik Impact Factor dla tego czasopisma
Sherpa Romeo:
Prace opublikowane w tym czasopiśmie
Filtry
wszystkich: 1
Katalog Czasopism
Rok 2022
-
Investigating the Impact of Weather Conditions and Time of Day on Traffic Flow Characteristics
PublikacjaAdverse weather such as rain, snow, and fog may significantly reduce visibility or change adhesion properties and, as a consequence, affect drivers’ sense of safety, driving comfort, and their reaction to a changing driving environment (i.e., lower speed and increased headways). The changed behavior of individual drivers affects both traffic flow characteristics, that is, average speed and headways, and parameters related to highway...
wyświetlono 411 razy