Study on the student's perception of marketing activities undertaken by Gdansk and Mangalore - Open Research Data - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Study on the student's perception of marketing activities undertaken by Gdansk and Mangalore

Opis

Nowadays, the urban areas very often attract the poor and the unemployed, leading to the creation of neighbourhoods of poverty (slums) and other economic and social problems. All over the World cities include sustainable goals in their development strategies but the question is, whether the city development strategies foresee activities devoted also to human capital growth. The aim of the study was a comparative analysis of students' perception of city's corporation activities aimed at encouraging young, educated people to study and settle in the city on the example of Gdansk in Poland and Mangalore in India. The study was conducted in 2019. The research group were students of the University of Gdansk (Poland) and the Mangalore University (India). The main conclusion from the study is that educated young people expect jobs and a high quality of life in the city to settle there.

Plik z danymi badawczymi

Badanie_dane.zip
124.0 kB, S3 ETag 4e84a427873a95645888c224c7899755-1, pobrań: 24
Hash pliku liczony jest ze wzoru
hexmd5(md5(part1)+md5(part2)+...)-{parts_count} gdzie pojedyncza część pliku jest wielkości 512 MB

Przykładowy skrypt do wyliczenia:
https://github.com/antespi/s3md5
pobierz plik Badanie_dane.zip

Informacje szczegółowe o pliku

Licencja:
Copyright
Dane surowe:
Dane zawarte w datasecie nie zostały w żaden sposób przetworzone.

Informacje szczegółowe

Rok publikacji:
2021
Data zatwierdzenia:
2021-09-09
Język danych badawczych:
angielski
Dyscypliny:
  • geografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzenna (Dziedzina nauk społecznych)
DOI:
Identyfikator DOI 10.34808/jrq6-6q78 otwiera się w nowej karcie
Weryfikacja:
Brak weryfikacji

Słowa kluczowe

Cytuj jako

wyświetlono 91 razy