Abstrakt
W artykule przedstawiono założenia projektowe i dwa rozwiązania konstrukcyjne układu napędowego dla statku śródlądowego. W jednym z tych rozwiązań zastosowano przekładnię hydrostatyczną zaś w drugim - przekładnię elektryczną z przetwornikiem częstotliwości. Ponadto przedstawiono analizę porównawczą obu opracowanych układów.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 11 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Opublikowano w:
-
Journal of Polish CIMEEAC
strony 99 - 107,
ISSN: 1231-3998 - Tytuł wydania:
- Explo-Diesel & Gas Turbine '07 : V International Scientific - Technical Conference: Keeping diesel engines and gas turbines in movement with regard to environmental protection, Gdańsk - Stockholm - Tumba, Poland - Sweden, 11-15 May, 2007 strony 99 - 107
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2007
- Opis bibliograficzny:
- Dymarski C.: Analysis of two design kind of propulsion for an inland vessel// Explo-Diesel & Gas Turbine '07 : V International Scientific - Technical Conference: Keeping diesel engines and gas turbines in movement with regard to environmental protection, Gdańsk - Stockholm - Tumba, Poland - Sweden, 11-15 May, 2007/ Gdańsk: Univ. Technol., Fac. of Ocean Eng. and Ship Technol., Dept. Ship Power Plants, 2007, s.99-107
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 51 razy