Doskonalenie logistycznego łańcucha dostaw w usługach w ujęciu relacyjnym - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Doskonalenie logistycznego łańcucha dostaw w usługach w ujęciu relacyjnym

Abstrakt

W literaturze zagadnienia związane z modelami doskonałości zarządzania łańcuchem dostaw, modelami zarządzania relacjami, modelami doskonałości EFQM oraz obszarami logistycznymi funkcjonują rozłącznie. Opracowany model w postaci MAPY RELACJI pozwala na pokazanie jak wyglądają korelacje między obszarami logistycznymi, obszarami działalności w odniesieniu do modeli doskonałości EFQM, modelami doskonałości zarządzania łańcuchem dostaw i modelami zarządzania relacjami, jak w rzeczywistości wyglądałoby doskonalenie w danym obszarze, jak również, jakie problemy mogą wystąpić na miejscach styku między poszczególnymi składowymi tej mapy. Model jest narzędziem diagnostycznym i badawczym. Pozwala na ocenę bieżącego poziomu zaawansowania doskonałości zarządzania łańcuchem dostaw i zarządzania relacjami w tym łańcuchu oraz wskazanie dla zespołu przeprowadzającego proces doskonalenia zakres działań niezbędnych, aby uzyskać pożądany poziom zaawansowania, zarówno doskonałości zarządzania, jak i zarządzania relacjami w łańcuchu dostaw. Zaprezentowany model może być bardzo pomocnym narzędziem, które wypełnia lukę aplikacyjną w zakresie doskonalenia logistycznego łańcucha dostaw w usługach w ujęciu relacyjnym, gdyż stanowi on wytyczne uzyskania skutecznego i efektywnego funkcjonowania łańcucha dostaw na drodze budowania odpowiednich powiązań między ogniwami tego łańcucha.

Cytuj jako

Pełna treść

pobierz publikację
pobrano 77 razy
Wersja publikacji
Accepted albo Published Version
Licencja
Copyright (Author(s))

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Doktoraty, rozprawy habilitacyjne, nostryfikacje
Typ:
praca doktorska pracowników zatrudnionych w PG oraz studentów studium doktoranckiego
Język:
polski
Rok wydania:
2023
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 50 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi