Abstrakt
Zmiany pojawiające się w gospodarce światowej wskazują na nowe podejście do sposobów konkurowania, tworzenia wartości oraz pojmowania istoty rynku. Ważne staje się budowanie relacji pomiędzy podmiotami, gdyż współczesny rynek i środowisko konkurencyjne wymagają raczej współpracy, niż zwalczania przeciwnika. Celem artykułu jest przedstawienie istoty pojęcia relacja oraz teoretyczne fundamenty relacji rynkowych.
Autor (1)
Cytuj jako
eksportuj:
Trwa wczytywanie...
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Nowe trendy w marketingu dla inżynierów : monografia strony 43 - 56
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2008
- Opis bibliograficzny:
- Drapińska A.: Relacje rynkowe - podstawy teoretyczne// Nowe trendy w marketingu dla inżynierów : monografia/ ed. pod redakcją naukową Dariusza Dąbrowskiego ; Politechnika Gdańska. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Gdańsk: Katedra Marketingu. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Politechnika Gdańska, 2008, s.43-56
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 375 razy