Abstrakt
Zarządzanie relacjami szkół wyższych ze studentami w coraz większym stopniu staje się przedmiotem zainteresowania zarówno badaczy zajmujących się marketingiem, jak i osób odpowiedzialnych za zarządzanie uczelniami. Podkreśla się, że budowanie relacji pomiędzy partnerami związane jest ściśle z korzyściami, jakie może przynieść dana relacja i kosztami, które trzeba ponieść w związku z jej budowaniem. W artykule przedstawione zostały najważniejsze korzyści wynikające z relacji pomiędzy uczelnią i jej najważniejszymi klientami, czyli studentami. Scharakteryzowano korzyści dla szkoły wyższej, a także podkreślono dużą rolę, jaką odgrywają w budowaniu tych relacji sami studenci i korzyści, jakie wynikają dla nich z relacji z uczelnią.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Marketing i Zarządzanie
nr Nr 608,
strony 29 - 37,
ISSN: 2450-775X - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2010
- Opis bibliograficzny:
- Drapińska A.: Korzyści z budowania relacji pomiędzy szkołą wyższą a studentami// Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. -Vol. Nr 608., nr. nr 15 (2010), s.29-37
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 107 razy