Korzyści z budowania relacji pomiędzy szkołą wyższą a studentami - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Korzyści z budowania relacji pomiędzy szkołą wyższą a studentami

Abstract

Zarządzanie relacjami szkół wyższych ze studentami w coraz większym stopniu staje się przedmiotem zainteresowania zarówno badaczy zajmujących się marketingiem, jak i osób odpowiedzialnych za zarządzanie uczelniami. Podkreśla się, że budowanie relacji pomiędzy partnerami związane jest ściśle z korzyściami, jakie może przynieść dana relacja i kosztami, które trzeba ponieść w związku z jej budowaniem. W artykule przedstawione zostały najważniejsze korzyści wynikające z relacji pomiędzy uczelnią i jej najważniejszymi klientami, czyli studentami. Scharakteryzowano korzyści dla szkoły wyższej, a także podkreślono dużą rolę, jaką odgrywają w budowaniu tych relacji sami studenci i korzyści, jakie wynikają dla nich z relacji z uczelnią.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 27 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-SA open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Marketing i Zarządzanie no. Nr 608, pages 29 - 37,
ISSN: 2450-775X
Language:
Polish
Publication year:
2010
Bibliographic description:
Drapińska A.: Korzyści z budowania relacji pomiędzy szkołą wyższą a studentami// Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. -Vol. Nr 608., nr. nr 15 (2010), s.29-37
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 111 times

Recommended for you

Meta Tags