Abstract
Zarządzanie relacjami szkół wyższych ze studentami w coraz większym stopniu staje się przedmiotem zainteresowania zarówno badaczy zajmujących się marketingiem, jak i osób odpowiedzialnych za zarządzanie uczelniami. Podkreśla się, że budowanie relacji pomiędzy partnerami związane jest ściśle z korzyściami, jakie może przynieść dana relacja i kosztami, które trzeba ponieść w związku z jej budowaniem. W artykule przedstawione zostały najważniejsze korzyści wynikające z relacji pomiędzy uczelnią i jej najważniejszymi klientami, czyli studentami. Scharakteryzowano korzyści dla szkoły wyższej, a także podkreślono dużą rolę, jaką odgrywają w budowaniu tych relacji sami studenci i korzyści, jakie wynikają dla nich z relacji z uczelnią.
Author (1)
Cite as
Full text
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Marketing i Zarządzanie
no. Nr 608,
pages 29 - 37,
ISSN: 2450-775X - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2010
- Bibliographic description:
- Drapińska A.: Korzyści z budowania relacji pomiędzy szkołą wyższą a studentami// Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. -Vol. Nr 608., nr. nr 15 (2010), s.29-37
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 111 times