Rezultaty rozwoju nowych produktów niemieckich producentów sprzętu gospodarstwa domowego - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Rezultaty rozwoju nowych produktów niemieckich producentów sprzętu gospodarstwa domowego

Abstrakt

Celem pracy jest przedstawienie poziomu rezultatów rozwoju nowych produktów, osiąganych przez niemieckich producentów sprzętu gospodarstwa domowego, oraz związków pomiędzy miernikami użytymi do oceny tych rezultatów. Realizacja celu pracy została oparta na danych zebranych metodą ankiety pocztowej.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Marketing w gospodarce opartej na wiedzy strony 264 - 271
Język:
polski
Rok wydania:
2007
Opis bibliograficzny:
Dąbrowski D.: Rezultaty rozwoju nowych produktów niemieckich producentów sprzętu gospodarstwa domowego// Marketing w gospodarce opartej na wiedzy/ ed. red. nauk. Szczepan Figiel ; Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie. Wydział Nauk Ekonomicznych. Olsztyn: cop. Katedra Analizy Rynku i Marketingu. Wydział nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, 2007, s.264-271
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 47 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi