Abstrakt
Celem pracy jest przedstawienie poziomu rezultatów rozwoju nowych produktów, osiąganych przez niemieckich producentów sprzętu gospodarstwa domowego, oraz związków pomiędzy miernikami użytymi do oceny tych rezultatów. Realizacja celu pracy została oparta na danych zebranych metodą ankiety pocztowej.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Marketing w gospodarce opartej na wiedzy strony 264 - 271
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2007
- Opis bibliograficzny:
- Dąbrowski D.: Rezultaty rozwoju nowych produktów niemieckich producentów sprzętu gospodarstwa domowego// Marketing w gospodarce opartej na wiedzy/ ed. red. nauk. Szczepan Figiel ; Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie. Wydział Nauk Ekonomicznych. Olsztyn: cop. Katedra Analizy Rynku i Marketingu. Wydział nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, 2007, s.264-271
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 47 razy