Abstrakt
Celem pracy jest przedstawienie stopnia korzystania z różnych źródeł informacji rynkowych przy kształtowaniu nowych produktów przez krajowe przedsiębiorstwa średnio-wysokiej i wysokiej techniki oraz powiązania między rodzajem źródła a wynikami nowych produktów.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Handel Wewnętrzny
strony 238 - 240,
ISSN: 0438-5403 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2016
- Opis bibliograficzny:
- Dąbrowski D.: Źródła informacji rynkowych przy kształtowaniu nowych produktów// Handel Wewnętrzny. -., nr. 1(360) (2016), s.238-240
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 107 razy