Źródła informacji rynkowych przy kształtowaniu nowych produktów - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Źródła informacji rynkowych przy kształtowaniu nowych produktów

Abstrakt

Celem pracy jest przedstawienie stopnia korzystania z różnych źródeł informacji rynkowych przy kształtowaniu nowych produktów przez krajowe przedsiębiorstwa średnio-wysokiej i wysokiej techniki oraz powiązania między rodzajem źródła a wynikami nowych produktów.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Handel Wewnętrzny strony 238 - 240,
ISSN: 0438-5403
Język:
polski
Rok wydania:
2016
Opis bibliograficzny:
Dąbrowski D.: Źródła informacji rynkowych przy kształtowaniu nowych produktów// Handel Wewnętrzny. -., nr. 1(360) (2016), s.238-240
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 107 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi