Wykorzystanie gier w nauczaniu przedmiotów ekonomicznych: studium przypadku - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Wykorzystanie gier w nauczaniu przedmiotów ekonomicznych: studium przypadku

Abstrakt

W tekście przedstawione zostały doświadczenia autora związane z organizacją „konkursów” z przedmiotu „Międzynarodowe stosunki gospodarcze”. Konkursy polegały na przesyłaniu przez studentów, drogą internetową, odpowiedzi na zamieszczone pytania – przy ocenianiu brana pod uwagę była poprawność oraz kolejność. Gra spotkała się z dużym zainteresowaniem studentów i była przez nich wysoko oceniana.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
ECHA IDEATORIUM strony 73 - 83
Język:
polski
Rok wydania:
2015
Opis bibliograficzny:
Marszk A.: Wykorzystanie gier w nauczaniu przedmiotów ekonomicznych: studium przypadku// ECHA IDEATORIUM/ ed. Joanna Mytnik-Ejsmont, Wojciech Glac, Iwona Majcher Gdańsk: , 2015, s.73-83
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 104 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi