Abstrakt
Wyniki badania empirycznego przeprowadzonego wśród krajowych przedsiębiorstw wysokiej techniki wskazują, że jakość informacji rynkowych wykorzystywanych w rozwoju nowych produktów stanowi istotną determinantę sukcesu tego rozwoju. Na jakość tę złożyły się takie cechy jak: wiarygodność, przydatność, aktualność i kompletność informacji. W świetle rezultatów podjętego badania, każda z tych cech jest istotnie, pozytywnie powiązana z sukcesem nowego produktu
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing
strony 97 - 106,
ISSN: 1234-3706 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2010
- Opis bibliograficzny:
- Dąbrowski D.: Związek pomiędzy jakością informacji rynkowych a sukcesem tworzenia nowych produktów// Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing. -., nr. Nr 272, zesz. 17 nr 2 (2010), s.97-106
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 113 razy