Emilia Nagucka - Publications - Bridge of Knowledge

Search

Filters

total: 9

  • Category
  • Year
  • Options

clear Chosen catalog filters disabled

Catalog Publications

Year 2015
  • Piekielna pustka: Patologie kształcenia w uniwersytecie neoliberalnym.
    Publication

    - Year 2015

    Uniwersytety na świecie – niezależnie od ich różnych typów i odmian – reformowane są współcześnie zgodnie z neoliberalnymi założeniami modelu rynkowego. Prowadzi to do erozji misji kulturowej uczelni jako „instytucji o potencjale sprzeciwu”, czego przejawem jest korupcja podstawowej funkcji uniwersytetu jaką jest kształcenie. Korupcja w podstawowym sensie zaczerpniętym od Monteskiusza oznacza psucie, zepsucie, demoralizację i skażenie. Autorzy...

Year 2014
  • OCENA REALIZACJI KONCEPCJI FLEXICURITY NA PRZYKŁADZIE WYBRANYCH KRAJÓW UNII EUROPEJSKIEJ

    Istniejące rozbieżności pomiędzy celami przedsiębiorstw a pozycją pracowników na rynku pracy doprowadziły do popularyzacji i wdrażania w wielu państwach UE modelu flexicurity, którego celem jest połączenie elastycznych form zatrudnienia ze skuteczną polityką wspierającą przemiany na rynku pracy. Celem opracowania jest zbadanie i ocena wdrażania modelu flexicurity przy uwzględnieniu wskaźników złożonych. Zakres opracowania obejmuje...

    Full text available to download

  • Szkoła z autorytetem
    Publication

    - Year 2014

    Nieczęsto spotyka się ludzi, którzy pracują z pasją i poświęcają się swojej pracy niemal całkowicie. Opowiem historię człowieka, który będąc na stanowisku dyrektora szkoły przez blisko 30 lat, stworzył ją niemal od podstaw, a owoc jego pracy jest więcej niż imponujący. Jako dyrektor pracował z wieloma ludźmi, zdobył wiele kontaktów zarówno tych zawodowych, jak i prywatnych. Był autorem wielu sukcesów, nie ominęły go również błędy...

Year 2013
Year 2012
Year 2010
  • Budowanie relacji partnerskich
    Publication

    Artykuł opisuje rzemieślniczą sztukę budowania relacji partnerskich na polskich uczelniach. W tym celu posłużono się doświadczeniami Politechniki Gdańskiej - opracowano trójkąt relacji partnerskich pod kątem braku relacji partnerskich pomiędzy poszczególnymi grupami relacji uczelnianych: "Obserwując zmiany zachodzące w społeczeństwie można zauważyć, iż wśród ludzi wzrasta świadomość znaczenia dobrych relacji wzajemnych. Trend ten...

    Full text to download in external service

  • Funkcje dydaktyczne naukowych kół marketingu
    Publication

    Skuteczne nauczanie marketingu w polskich uczelniach jest niezwykle trudnym i złożonym procesem. Marketing w swej naturze jest ściśle związany z praktyką gospodarczą. Absolwent szkoły wyższej powinien - oprócz kompleksowej wiedzy teoretycznej - być przygotowany do rozwiązywania rzeczywistych problemów rynkowych. Pozyskanie praktycznych umiejętności wykorzystania wiedzy zdobywanej w toku studiów oraz rozwinięcie umiejętności organizacyjnych...

  • "Rzemieślnicza sztuka" budowania relacji w strukturach samorządności studenckiej
    Publication

    - Year 2010

    Artykuł opisuje rzemieślniczą sztukę budowania relacji partnerskich na polskich uczelniach. W tym celu posłużono się doświadczeniami Politechniki Gdańskiej - opracowano trójkąt relacji partnerskich pod kątem braku relacji partnerskich pomiędzy poszczególnymi grupami relacji uczelnianych: "Obserwując zmiany zachodzące w społeczeństwie można zauważyć, iż wśród ludzi wzrasta świadomość znaczenia dobrych relacji wzajemnych. Trend ten...

seen 540 times