E-technologie w edukacji i terapii dzieci z autyzmem w Polsce - Publication - Bridge of Knowledge

Search

E-technologie w edukacji i terapii dzieci z autyzmem w Polsce

Abstract

Artykuł dotyczy możliwości wsparcia technologiami informacyjnymi edukacji i terapii dzieci z za - burzeniami rozwoju ze spektrum autyzmu. Szczególna uwaga zostanie poświęcona aplikacjom przeznaczonym na urządzenia mobilne (tablety). Artykuł podsumowuje przesłanki zastosowania tabletów w pracy z dziećmi auty - stycznymi oraz pokazuje kategorie aplikacji, jakie mogą wspierać terapię i edukację dzieci. Zostały przedstawione wyniki ankiety przeprowadzonej wśród ośrodków terapeutycznych w Polsce dotyczącej wykorzystania tabletów, a także przekonań terapeutów dotyczących zastosowania tych urządzeń. Wyniki ankiety pozwalają na stwierdzenie, że tablety już wkraczają do ośrodków w Polsce jako wspomaganie prowadzonych zajęć, a jednocześnie wszystkie ośrodki nie używające tabletów zadeklarowały chęć ich zastosowania. Terapeuci postrzegają tablety i dedykowane aplikacje jako wartościową pomoc, a przy tym uważają, że dzieci chętnie używają tych urządzeń.

Authors (5)

Cite as

Full text

download paper
downloaded 115 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-SA open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej pages 42 - 48,
ISSN:
Language:
Polish
Publication year:
2014
Bibliographic description:
Landowska A., Kołakowska A., Anzulewicz A., Jarmołkowicz P., Rewera J.: E-technologie w edukacji i terapii dzieci z autyzmem w Polsce// EduAkcja. Magazyn edukacji elektronicznej. -., nr. 2(8) (2014), s.42-48
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 507 times

Recommended for you

Meta Tags