E-technologie w edukacji i terapii dzieci z autyzmem w Polsce - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

E-technologie w edukacji i terapii dzieci z autyzmem w Polsce

Abstrakt

Artykuł dotyczy możliwości wsparcia technologiami informacyjnymi edukacji i terapii dzieci z za - burzeniami rozwoju ze spektrum autyzmu. Szczególna uwaga zostanie poświęcona aplikacjom przeznaczonym na urządzenia mobilne (tablety). Artykuł podsumowuje przesłanki zastosowania tabletów w pracy z dziećmi auty - stycznymi oraz pokazuje kategorie aplikacji, jakie mogą wspierać terapię i edukację dzieci. Zostały przedstawione wyniki ankiety przeprowadzonej wśród ośrodków terapeutycznych w Polsce dotyczącej wykorzystania tabletów, a także przekonań terapeutów dotyczących zastosowania tych urządzeń. Wyniki ankiety pozwalają na stwierdzenie, że tablety już wkraczają do ośrodków w Polsce jako wspomaganie prowadzonych zajęć, a jednocześnie wszystkie ośrodki nie używające tabletów zadeklarowały chęć ich zastosowania. Terapeuci postrzegają tablety i dedykowane aplikacje jako wartościową pomoc, a przy tym uważają, że dzieci chętnie używają tych urządzeń.

Autorzy (5)

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej strony 42 - 48,
ISSN:
Język:
polski
Rok wydania:
2014
Opis bibliograficzny:
Landowska A., Kołakowska A., Anzulewicz A., Jarmołkowicz P., Rewera J.: E-technologie w edukacji i terapii dzieci z autyzmem w Polsce// EduAkcja. Magazyn edukacji elektronicznej. -., nr. 2(8) (2014), s.42-48
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 394 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi