Abstract
Celem artykułu jest przybliżenie istoty pojęcia kapitału marek własnych, zaprezentowanie potencjalnych implikacji praktycznych i przedstawienie kierunków dalszych badań w tym zakresie.
Authors (2)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 27 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H Oeconomia
no. 49 (XLIX),
pages 81 - 88,
ISSN: 0459-9586 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2015
- Bibliographic description:
- Łukasik P., Schivinski B.: Pomiar kapitału marek własnych detalistów// Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H Oeconomia. -Vol. 49 (XLIX)., iss. 1 (2015), s.81-88
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 95 times
Recommended for you
Kapitał marki miasta Gdańska - ujęcie marketingowe
- A. Dziadkiewicz,
- E. Sokołowska,
- P. Juchniewicz
2023