Rozwój badań nad kapitałem marki bazującym na konsumencie – przegląd literatury - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Rozwój badań nad kapitałem marki bazującym na konsumencie – przegląd literatury

Abstract

Celem artykułu jest prezentacja koncepcji kapitału marki bazującego na konsumencie (CBBE) oraz dotychczasowego dorobku badawczego w zakresie jego pomiaru . Realizacja tak postawionego celu wymagała przeprowadzenia wyczerpujących studiów literatury na ten temat, która wyróżnia dwa oddzielne podejścia do pomiaru CBBE: podejście bezpośrednie oraz pośrednie. Artykuł dostarcza menedżerom marki wiedzy na temat głównych kierunków ich działań odnoszących się do określenia, osiągnięcia i podnoszenia poziomu kapitału zarządzanych przez nich marek.

Authors (2)

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
MARKETING I RYNEK pages 74 - 80,
ISSN: 1231-7853
Language:
Polish
Publication year:
2014
Bibliographic description:
Schivinski B., Łukasik P.: Rozwój badań nad kapitałem marki bazującym na konsumencie – przegląd literatury// MARKETING I RYNEK. -., nr. 11 (2014), s.74-80
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 127 times

Recommended for you

Meta Tags