ISSN:
eISSN:
Disciplines
(Field of Science):
- educational sciences (Social studies)
- philosophy (Humanities)
- family studies (Family studies)
- social communication and media studies (Social studies)
- management and quality studies (Social studies)
- law (Social studies)
- sociology (Social studies)
- psychology (Social studies)
- theology (Theology)
(Field of Science)
Ministry points: Help
Year | Points | List |
---|---|---|
Year 2024 | 40 | Ministry scored journals list 2024 |
Year | Points | List |
---|---|---|
2024 | 40 | Ministry scored journals list 2024 |
2023 | 100 | Ministry Scored Journals List |
2022 | 40 | Ministry Scored Journals List 2019-2022 |
2021 | 40 | Ministry Scored Journals List 2019-2022 |
2020 | 40 | Ministry Scored Journals List 2019-2022 |
2019 | 40 | Ministry Scored Journals List 2019-2022 |
2018 | 12 | C |
2017 | 12 | C |
2016 | 12 | B |
2015 | 12 | B |
2014 | 10 | C |
2013 | 10 | C |
2012 | 10 | C |
2011 | 10 | C |
2010 | 9 | B |
Model:
Impact Factor:
Papers published in journal
Filters
total: 4
Catalog Journals
Year 2018
-
Produktywność dydaktyczna publicznych uniwersytetów w latach 2010–2015
PublicationCelem podjętych badań było określenie zmian w produktywności publicznych uniwersytetów w zakresie działalności dydaktycznej. W badaniu wykorzystano nieradialny indeks Malmquista SBM zorientowany na wyniki. W analizach uwzględniono 18 uczelni będących pod nadzorem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego. W latach 2010–2015 przeciętna wartość indeksu Malmquista wynosiła 0,90, co wskazuje na pogorszenie produktywności uniwersytetów....
Year 2017
-
Wykorzystanie sieciowego modelu DEA do pomiaru efektywności wydziałów Politechniki Warszawskiej
PublicationW artykule podjęto temat efektywności publicznych szkół wyższych oraz zaprezentowano wstępne wyniki badania w zakresie efektywności dla 18 wydziałów Politechniki Warszawskiej przeprowadzonego w roku akademickim 2014/2015. W analizie za rezultaty przyjęto: liczbę absolwentów (działalność dydaktyczna), liczbę punktów za publikacje („teoretyczna” działalność naukowa) oraz liczbę projektów realizowanych przez wydziały („praktyczna”...
Year 2014
-
Application of composite indicators and nonparametric methods to evaluate and improve the efficiency of the technical universities
PublicationPublicly funded universities, like commercial organizations are obliged to ensure their efficiency. This article presents a model to measure and assess the relative efficiency of technical universities. The analysis was performed using publically available data from 2011 for 18 universities using the Composite Indicators method and the SBM Data Envelopment Analysis model. Fourteen indicators for efficiency were defined in the five...
Year 2013
-
Kształcić czy propwadzić badania naukowe? Analiza efektywności kształcenia i efektywności naukowej na przykładzie wybranych publicznych szkół wyższych w Polsce
PublicationW artykule przedstawiono analizę ilościową oceny efektywności procesu kształcenia i prowadzonych badań naukowych w publicznych szkołach wyższych. Analizie poddano 31 publicznych szkól wyższych podlegających pod MNiSW dla lat 2001–2008. Pomiar efektywności został przeprowadzony przy zastosowaniu metody nieparametrycznej DEA oddzielnie dla dwóch podgrup uczelni: uniwersytetów i szkół technicznych. Za rezultaty procesu kształcenia...
seen 1388 times