Abstract
W artykule podjęto temat efektywności publicznych szkół wyższych oraz zaprezentowano wstępne wyniki badania w zakresie efektywności dla 18 wydziałów Politechniki Warszawskiej przeprowadzonego w roku akademickim 2014/2015. W analizie za rezultaty przyjęto: liczbę absolwentów (działalność dydaktyczna), liczbę punktów za publikacje („teoretyczna” działalność naukowa) oraz liczbę projektów realizowanych przez wydziały („praktyczna” działalność naukowa). Po stronie nakładów uwzględniono liczbę nauczycieli akademickich. Do obliczenia efektywności wydziałów wykorzystano nieradialny model sieciowy SBM (network SBM) oraz klasyczny SBM.
Citations
Authors (2)
Cite as
Full text
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Details
- Category:
- Magazine publication
- Type:
- Magazine publication
- Published in:
-
Edukacja
no. 3,
edition 142,
pages 83 - 93,
ISSN: 0239-6858 - Publication year:
- 2017
- DOI:
- Digital Object Identifier (open in new tab) https://doi.org/10.24131/3724.170306
- Verified by:
- No verification
seen 59 times