Abstract
Na sieci kolejowej istotny wpływ na płynność ruchu mają odpowiednio usytuowane odcinki odstępowe. Z podobną sytuacją mamy do czynienia przy modernizacji stacji kolejowych i tworzeniu nowych rozwiązań, w których należy uwzględnić prognozy rozwoju ruchu na danym elemencie sieci kolejowej. Jednak w przypadku stacji sytuacja staje się dużo bardziej skomplikowana i kosztowna, gdyż poprawa przepustowości wymaga istotnych zmian organizacyjnych i nierzadko dodatkowych inwestycji na obszarze już zagospodarowanym. Do analizy przepustowości wykorzystano przestrzenie liniowe częściowo – uporządkowane.
Authors (3)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- Inżynieria kolejowa - szanse i wyzwania strony 187 - 196
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2018
- Bibliographic description:
- Mieloszyk E., Milewska A., Grulkowski S.: ANALIZA PRZEPUSTOWOŚCI WYBRANEGO UKŁADU TOROWEGO W PRZESTRZENI CZĘŚCIOWO – UPORZĄDKOWANEJ// Inżynieria kolejowa - szanse i wyzwania/ ed. dr hab. Piotr Kozioł, dr hab. inż. Andrzej Szarata, dr inż. Wojciech Drozd Kraków: Politechnika Krakowska, 2018, s.187-196
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 137 times
Recommended for you
OPRACOWANIE STUDIUM WYKONALNOŚCI DLA ZADANIA „Poprawa infrastruktury kolejowego dostępu do Portu Gdańsk – PRACE PRZYGOTOWAWCZE” POIiŚ 7.1-77 ETAP II ANALIZA STANU ISTNIEJĄCEGO INFRASTRUKTURY KOLEJOWEJ I TABORU W ZAKRESIE SIECI TRAKCYJNEJ, ZASILANIA TRAKCYJNEGO I LINII POTRZEB NIETRAKCYJNYCH
- J. Skibicki,
- S. Judek,
- L. Jarzębowicz
- + 1 authors
Znaczenie analiz ruchowych w procesie optymalizowania zakresu infrastrukturalnych inwestycji kolejowych
- R. Gleba,
- S. Grulkowski,
- D. Szczepiński
- + 1 authors