Analiza wpływu pozatechnicznych elementów witryn internetowych na klienta w segmencie rynkowym B2C - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Analiza wpływu pozatechnicznych elementów witryn internetowych na klienta w segmencie rynkowym B2C

Abstract

Przedstawiono marketingową problematykę handlu internetowego w zorientowaniu na klienta detalicznego. Zaprezentowano szereg pozatechnicznych elementów mających wpływ na postrzeganie witryny przez odwiedzającego ją Internautę. Dokonano przeglądu technik wpływania na zachowanie ludzi oraz przeanalizowano możliwości ich wykorzystania na komercyjnych stronach www. Wyciągnięto wnioski natury ogólnej mogące służyć projektantom stron www dla zwiększenia stopnia atrakcyjności, a zwłaszcza efektywności witryn. Przedstawiono szereg praktycznych przykładów obrazujących poruszaną problematykę. Zasugerowano dalsze kierunki rozwoju witryn komercyjnych w segmencie rynkowym B2C ze szczególnym zwróceniu uwagi na oczekiwania szeroko pojętego Internauty oraz dokonano przeglądu i analizy tych oczekiwań.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Zeszyty Naukowe Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej. Technologie Informacyjne no. T. 13, pages 213 - 220,
ISSN: 1732-1166
Language:
Polish
Publication year:
2007
Bibliographic description:
Brudło P.: Analiza wpływu pozatechnicznych elementów witryn internetowych na klienta w segmencie rynkowym B2C// Zeszyty Naukowe Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej. Technologie Informacyjne. -Vol. T. 13., (2007), s.213-220
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 57 times

Recommended for you

Meta Tags