Abstract
Przedstawiono marketingową problematykę handlu internetowego w zorientowaniu na klienta detalicznego. Zaprezentowano szereg pozatechnicznych elementów mających wpływ na postrzeganie witryny przez odwiedzającego ją Internautę. Dokonano przeglądu technik wpływania na zachowanie ludzi oraz przeanalizowano możliwości ich wykorzystania na komercyjnych stronach www. Wyciągnięto wnioski natury ogólnej mogące służyć projektantom stron www dla zwiększenia stopnia atrakcyjności, a zwłaszcza efektywności witryn. Przedstawiono szereg praktycznych przykładów obrazujących poruszaną problematykę. Zasugerowano dalsze kierunki rozwoju witryn komercyjnych w segmencie rynkowym B2C ze szczególnym zwróceniu uwagi na oczekiwania szeroko pojętego Internauty oraz dokonano przeglądu i analizy tych oczekiwań.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Zeszyty Naukowe Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej. Technologie Informacyjne
no. T. 13,
pages 213 - 220,
ISSN: 1732-1166 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2007
- Bibliographic description:
- Brudło P.: Analiza wpływu pozatechnicznych elementów witryn internetowych na klienta w segmencie rynkowym B2C// Zeszyty Naukowe Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej. Technologie Informacyjne. -Vol. T. 13., (2007), s.213-220
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 85 times