Abstract
W artykule dokonano przeglądu technologii służących do realizacji inteligentnej obsługi klienta w witrynach internetowych. Pokazano bazodanowe rozwiązania konwencjonalne. Zaprezentowano szereg przykładów. Omówiono techniki wnioskowania z bazy przypadków jako alternatywę przy realizacji witryn klienckich. Zwrócono uwagę na specyficzne wymagania obsługi. Poruszaną problematykę zilustrowano praktycznymi implementacjami. Zasugerowano możliwe kierunki rozwoju oraz wyciągnięto konstruktywne wnioski natury realizacyjnej.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Przedsiębiorstwo w otoczeniu globalnym strony 336 - 343
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2009
- Bibliographic description:
- Brudło P.: Inteligentna obsługa klienta w komercyjnych witrynach internetowych// Przedsiębiorstwo w otoczeniu globalnym/ ed. red. O. Dębicka, A. Oniszczuk-Jarząbek, T. Gutowski, J. Winiarski. : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2009, s.336-343
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 109 times