Inteligentna obsługa klienta w komercyjnych witrynach internetowych - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Inteligentna obsługa klienta w komercyjnych witrynach internetowych

Abstrakt

W artykule dokonano przeglądu technologii służących do realizacji inteligentnej obsługi klienta w witrynach internetowych. Pokazano bazodanowe rozwiązania konwencjonalne. Zaprezentowano szereg przykładów. Omówiono techniki wnioskowania z bazy przypadków jako alternatywę przy realizacji witryn klienckich. Zwrócono uwagę na specyficzne wymagania obsługi. Poruszaną problematykę zilustrowano praktycznymi implementacjami. Zasugerowano możliwe kierunki rozwoju oraz wyciągnięto konstruktywne wnioski natury realizacyjnej.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Przedsiębiorstwo w otoczeniu globalnym strony 336 - 343
Język:
polski
Rok wydania:
2009
Opis bibliograficzny:
Brudło P.: Inteligentna obsługa klienta w komercyjnych witrynach internetowych// Przedsiębiorstwo w otoczeniu globalnym/ ed. red. O. Dębicka, A. Oniszczuk-Jarząbek, T. Gutowski, J. Winiarski. : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2009, s.336-343
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 110 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi