Abstrakt
W artykule dokonano przeglądu technologii służących do realizacji inteligentnej obsługi klienta w witrynach internetowych. Pokazano bazodanowe rozwiązania konwencjonalne. Zaprezentowano szereg przykładów. Omówiono techniki wnioskowania z bazy przypadków jako alternatywę przy realizacji witryn klienckich. Zwrócono uwagę na specyficzne wymagania obsługi. Poruszaną problematykę zilustrowano praktycznymi implementacjami. Zasugerowano możliwe kierunki rozwoju oraz wyciągnięto konstruktywne wnioski natury realizacyjnej.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Przedsiębiorstwo w otoczeniu globalnym strony 336 - 343
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2009
- Opis bibliograficzny:
- Brudło P.: Inteligentna obsługa klienta w komercyjnych witrynach internetowych// Przedsiębiorstwo w otoczeniu globalnym/ ed. red. O. Dębicka, A. Oniszczuk-Jarząbek, T. Gutowski, J. Winiarski. : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2009, s.336-343
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 110 razy