Abstract
Celem artykułu jest omówienie stu dium przypadku jako narzędzia dydak tycznego oraz przedstawienie procesu jego tworzenia na przykładzie materia łów dydaktycznych pod tytułem Prak tyczne wyzwania edukacji menadżerskiej: zbiór casów dydaktycznych, opubliko wanych przez Wydawnictwo Politech niki Gdańskiej1. Są one efektem pracy z grupą studentów Wydziału Zarządza nia i Ekonomii PG w ramach projektu 102 „Akademia Studium Przypadku”. Przy gotowywanie przez studentów materia łów dydaktycznych w postaci studiów przypadków nie tylko zaznajomiło ich ze specyfiką tej metody, ale uczyniło z nich aktywnych uczestników procesu edukacyjnego, którzy muszą samodziel nie identyfikować problemy, analizować dane i proponować rozwiązania. Takie podejście znacząco zwiększyło ich za angażowanie oraz motywację do nauki.
Authors (3)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach
- Published in:
-
Refleksje. Kwartalnik Zachodniopomorskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli
pages 102 - 107,
ISSN: 2450-8748 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2025
- Bibliographic description:
- Kubiszewska K., Łopatowska J., Lis A.: Case study - klucz do efektywnej edukacji// Refleksje. Kwartalnik Zachodniopomorskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli -,iss. 2 (2025), s.102-107
- Sources of funding:
-
- Free publication
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 0 times