Abstract
W niniejszym artykule podjęto rozważania nas odpowiedzialnością społeczną biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem kwestii zarządzania wiekiem. W przekonaniu autorki, działania CSR skoncentrowane na pracownikach firmy są jedną z możliwych dróg dochodzenia przez przedsiębiorstwa (w tym również MSP) do sukcesu, poprzez zbudowanie silnego, zmotywowanego i zaangażowanego w pracę zespołu.
Author (1)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 16 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce - teoria i praktyka
pages 29 - 37,
ISSN: 2084-6495 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2012
- Bibliographic description:
- Popowska M.: CSR a zarządzanie wiekiem w przedsiębiorstwie// Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce - teoria i praktyka. -., nr. 3 (2012), s.29-37
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 114 times