Strategiczne uwarunkowania w procesie kształtowania modelu biznesu - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Strategiczne uwarunkowania w procesie kształtowania modelu biznesu

Abstract

Celem artykułu jest przedstawienie wybranych założeń zarządzania w kontekście tworzenia modeli biznesu. W rozważaniach przyjęto koncepcję łańcucha wartości jako podstawę opracowania modelu biznesu opartego na zdolności do kreowania wartości przez przedsiębiorstwo. Scharakteryzowano podstawowe pojęcia oraz przedstawiono etapy tworzenia wartości i modelu biznesu.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
MARKETING I RYNEK pages 672 - 683,
ISSN: 1231-7853
Language:
Polish
Publication year:
2015
Bibliographic description:
Tubielewicz K.: Strategiczne uwarunkowania w procesie kształtowania modelu biznesu// MARKETING I RYNEK. -., nr. 9 (2015), s.672-683
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 116 times

Recommended for you

Meta Tags