e-Technologie w Kształceniu Inżynierów – otwarte pytania o MOOC w zdalnej edukacji - Publication - Bridge of Knowledge

Search

e-Technologie w Kształceniu Inżynierów – otwarte pytania o MOOC w zdalnej edukacji

Abstract

Jeżeli chcemy dobrze i skutecznie uczyć, nie obędzie się bez głębokich zmian zarówno na poziomie myślenia o dydaktyce akademickiej, jak i o metodach jej rozwoju. 30 kwietnia 2015 r. odbyła się na Politechnice Gdańskiej druga edycja Konferencji „e Technologie w Kształceniu Inżynierów”. Wśród ponad 120 uczestników Konferencji mieliśmy przyjemność gościć między innymi przedstawicieli ponad dwudziestu uczelni z Polski i z zagranicy (Holandii, USA i Ukrainy) oraz Fundacji Młodej Nauki. Z wystąpień oraz dyskusji kuluarowych wynika jasno, że na wielu uczelniach, również zagranicznych, poszukuje się rozwiązań zmieniających tradycyjny sposób kształcenia akademickiego i metody promowania najskuteczniejszych form kształcenia wspartego technologią. Chodzi tu zarówno o wprowadzanie rozwiązań technologicznych, jak i działań związanych z przygotowaniem pracowników do prowadzenia zajęć ze studentami oraz zapewnianiem wsparcia metodycznego oraz technicznego.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 7 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-SA open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej pages 90 - 94,
ISSN:
Language:
Polish
Publication year:
2015
Bibliographic description:
Dąbrowicz-Tlałka A.: e-Technologie w Kształceniu Inżynierów – otwarte pytania o MOOC w zdalnej edukacji// EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej. -., nr. 1(9) (2015), s.90-94
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 77 times

Recommended for you

Meta Tags