Abstract
Jeżeli chcemy dobrze i skutecznie uczyć, nie obędzie się bez głębokich zmian zarówno na poziomie myślenia o dydaktyce akademickiej, jak i o metodach jej rozwoju. 30 kwietnia 2015 r. odbyła się na Politechnice Gdańskiej druga edycja Konferencji „e Technologie w Kształceniu Inżynierów”. Wśród ponad 120 uczestników Konferencji mieliśmy przyjemność gościć między innymi przedstawicieli ponad dwudziestu uczelni z Polski i z zagranicy (Holandii, USA i Ukrainy) oraz Fundacji Młodej Nauki. Z wystąpień oraz dyskusji kuluarowych wynika jasno, że na wielu uczelniach, również zagranicznych, poszukuje się rozwiązań zmieniających tradycyjny sposób kształcenia akademickiego i metody promowania najskuteczniejszych form kształcenia wspartego technologią. Chodzi tu zarówno o wprowadzanie rozwiązań technologicznych, jak i działań związanych z przygotowaniem pracowników do prowadzenia zajęć ze studentami oraz zapewnianiem wsparcia metodycznego oraz technicznego.
Author (1)
Cite as
Full text
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej
pages 90 - 94,
ISSN: - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2015
- Bibliographic description:
- Dąbrowicz-Tlałka A.: e-Technologie w Kształceniu Inżynierów – otwarte pytania o MOOC w zdalnej edukacji// EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej. -., nr. 1(9) (2015), s.90-94
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 126 times