e-Technologie w Kształceniu Inżynierów – otwarte pytania o MOOC w zdalnej edukacji - Publication - Bridge of Knowledge

Search

e-Technologie w Kształceniu Inżynierów – otwarte pytania o MOOC w zdalnej edukacji

Abstract

Jeżeli chcemy dobrze i skutecznie uczyć, nie obędzie się bez głębokich zmian zarówno na poziomie myślenia o dydaktyce akademickiej, jak i o metodach jej rozwoju. 30 kwietnia 2015 r. odbyła się na Politechnice Gdańskiej druga edycja Konferencji „e Technologie w Kształceniu Inżynierów”. Wśród ponad 120 uczestników Konferencji mieliśmy przyjemność gościć między innymi przedstawicieli ponad dwudziestu uczelni z Polski i z zagranicy (Holandii, USA i Ukrainy) oraz Fundacji Młodej Nauki. Z wystąpień oraz dyskusji kuluarowych wynika jasno, że na wielu uczelniach, również zagranicznych, poszukuje się rozwiązań zmieniających tradycyjny sposób kształcenia akademickiego i metody promowania najskuteczniejszych form kształcenia wspartego technologią. Chodzi tu zarówno o wprowadzanie rozwiązań technologicznych, jak i działań związanych z przygotowaniem pracowników do prowadzenia zajęć ze studentami oraz zapewnianiem wsparcia metodycznego oraz technicznego.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 19 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-SA open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej pages 90 - 94,
ISSN:
Language:
Polish
Publication year:
2015
Bibliographic description:
Dąbrowicz-Tlałka A.: e-Technologie w Kształceniu Inżynierów – otwarte pytania o MOOC w zdalnej edukacji// EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej. -., nr. 1(9) (2015), s.90-94
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 123 times

Recommended for you

Meta Tags