Funkcje dydaktyczne naukowych kół marketingu - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Funkcje dydaktyczne naukowych kół marketingu

Abstract

Skuteczne nauczanie marketingu w polskich uczelniach jest niezwykle trudnym i złożonym procesem. Marketing w swej naturze jest ściśle związany z praktyką gospodarczą. Absolwent szkoły wyższej powinien - oprócz kompleksowej wiedzy teoretycznej - być przygotowany do rozwiązywania rzeczywistych problemów rynkowych. Pozyskanie praktycznych umiejętności wykorzystania wiedzy zdobywanej w toku studiów oraz rozwinięcie umiejętności organizacyjnych i interpersonalnych, umożliwia aktywne członkowstwo w kole naukowym. Może ono pełnić istotną rolę w procesie dydaktyki marketingu.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Marketing. Szkolnictwo i nauczanie strony 29 - 44
Language:
Polish
Publication year:
2010
Bibliographic description:
Gołąb-Andrzejak E., Nagucka E.: Funkcje dydaktyczne naukowych kół marketingu// Marketing. Szkolnictwo i nauczanie/ ed. ed. Anna Drapińska Gdańsk: Katedra Marketingu, Wydział Zarządzania i Ekonomii, Politechnika Gdańska, 2010, s.29-44
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 59 times

Recommended for you

Meta Tags