Abstract
Przedstawiono istotę metody identyfikacji parametrów dynamicznych konstrukcji inżynierskich na podstawie drgań spowodowanych obciążeniami środowiskowymi. Podano przykład zastosowania tej metody wykorzystując dane zebrane na jednoprzęsłowym moście zespolonym, który był wzbudzany jedynie nieznacznymi podmuchami wiatru, akcydentalnym ruchem pieszych i przejeżdżających samochodów.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Inżynieria i Budownictwo
no. R. 28,
pages 605 - 608,
ISSN: 0021-0315 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2007
- Bibliographic description:
- Dudek M., Wilde K.: identyfikacja parametrów dynamicznych mostu zespolonego w warunkach eksploatacji// Inżynieria i Budownictwo. -Vol. R. 28., nr. nr 11 (2007), s.605-608
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 114 times