Abstrakt
Przedstawiono istotę metody identyfikacji parametrów dynamicznych konstrukcji inżynierskich na podstawie drgań spowodowanych obciążeniami środowiskowymi. Podano przykład zastosowania tej metody wykorzystując dane zebrane na jednoprzęsłowym moście zespolonym, który był wzbudzany jedynie nieznacznymi podmuchami wiatru, akcydentalnym ruchem pieszych i przejeżdżających samochodów.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Inżynieria i Budownictwo
nr R. 28,
strony 605 - 608,
ISSN: 0021-0315 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2007
- Opis bibliograficzny:
- Dudek M., Wilde K.: identyfikacja parametrów dynamicznych mostu zespolonego w warunkach eksploatacji// Inżynieria i Budownictwo. -Vol. R. 28., nr. nr 11 (2007), s.605-608
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 113 razy