Influence of gas turbine controller adjustment on propulsion system behaviour in high sea conditions. Part 1. The dynamic model of propulsion system. - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Influence of gas turbine controller adjustment on propulsion system behaviour in high sea conditions. Part 1. The dynamic model of propulsion system.

Abstract

Do badań przyjęto układ napędowy okrętowy z turbinami gazowymi napędzającymi poprzez przekładnię mechaniczną zębatą śrubę okrętową o zmiennym skoku. Nakład napędowy statku z turbinami gazowymi napędzającymi śrubę nastawną oddziałują wymuszenia zarówno od nastaw prędkości obrotowej wału śrubowego jaki skoku śruby napędowej, ale również istnieje silna reakcja od falowania morza (stanu morza) na pracę układu napędowego. Zbudowano model dynamiki układu napędowego statku wykorzystując metodę elementów skończonych.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Conference activity
Type:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Title of issue:
III International Scientific - Technical Conference EXPLO- DIESEL & GAS TURBINE ´03. strony 159 - 167
Language:
English
Publication year:
2003
Bibliographic description:
Dzida M.: Influence of gas turbine controller adjustment on propulsion system behaviour in high sea conditions. Part 1. The dynamic model of propulsion system. // III International Scientific - Technical Conference EXPLO- DIESEL & GAS TURBINE ´03. / Gdańsk: Univ. Technol. Fac. Ocean Eng. & Ship , 2003, s.159-167
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 94 times

Recommended for you

Meta Tags