Abstract
Koncentrowanie rozważań teoretycznych i badawczych na innowacjach w przemyśle oraz niewystarczająca uwaga skierowana na innowacje w usługach stały się impulsem do podjęcia tematu innowacji w usługach. W artykule autorzy podjęli się zadania przedstawienia wybranych metod pomiaru innowacji z proponowanymi modyfikacjami na potrzeby polskiego sektora usługowego.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Współczesny marketing : trendy, działania strony 547 - 554
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2008
- Bibliographic description:
- Daszkowska M., Czerwiński B.: Innowacyjność usług i metody jej pomiaru// Współczesny marketing : trendy, działania/ ed. red. nauk. Genowefa Sobczyk. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008, s.547-554
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 120 times