Innowacyjność usług i metody jej pomiaru - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Innowacyjność usług i metody jej pomiaru

Abstrakt

Koncentrowanie rozważań teoretycznych i badawczych na innowacjach w przemyśle oraz niewystarczająca uwaga skierowana na innowacje w usługach stały się impulsem do podjęcia tematu innowacji w usługach. W artykule autorzy podjęli się zadania przedstawienia wybranych metod pomiaru innowacji z proponowanymi modyfikacjami na potrzeby polskiego sektora usługowego.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Współczesny marketing : trendy, działania strony 547 - 554
Język:
polski
Rok wydania:
2008
Opis bibliograficzny:
Daszkowska M., Czerwiński B.: Innowacyjność usług i metody jej pomiaru// Współczesny marketing : trendy, działania/ ed. red. nauk. Genowefa Sobczyk. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008, s.547-554
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 117 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi