Abstrakt
Koncentrowanie rozważań teoretycznych i badawczych na innowacjach w przemyśle oraz niewystarczająca uwaga skierowana na innowacje w usługach stały się impulsem do podjęcia tematu innowacji w usługach. W artykule autorzy podjęli się zadania przedstawienia wybranych metod pomiaru innowacji z proponowanymi modyfikacjami na potrzeby polskiego sektora usługowego.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Współczesny marketing : trendy, działania strony 547 - 554
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2008
- Opis bibliograficzny:
- Daszkowska M., Czerwiński B.: Innowacyjność usług i metody jej pomiaru// Współczesny marketing : trendy, działania/ ed. red. nauk. Genowefa Sobczyk. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008, s.547-554
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 117 razy