Komunikacja marketingowa w usługach edukacyjnych (na przykładzie podyplomowego studium reklamy) - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Komunikacja marketingowa w usługach edukacyjnych (na przykładzie podyplomowego studium reklamy)

Abstract

Celem prezentowanego artykułu jest przedstawienie procesu komunikacji marketingowej wykorzystywanego przez Podyplomowe Studium Reklamy, działające przy Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej pages 235 - 247,
ISSN: 1731-2639
Language:
Polish
Publication year:
2002
Bibliographic description:
Brzozowska-Woś M.: Komunikacja marketingowa w usługach edukacyjnych (na przykładzie podyplomowego studium reklamy)// Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. -., nr. 1 (2002), s.235-247
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 74 times

Recommended for you

Meta Tags