Komunikacja marketingowa w usługach edukacyjnych (na przykładzie podyplomowego studium reklamy) - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Komunikacja marketingowa w usługach edukacyjnych (na przykładzie podyplomowego studium reklamy)

Abstrakt

Celem prezentowanego artykułu jest przedstawienie procesu komunikacji marketingowej wykorzystywanego przez Podyplomowe Studium Reklamy, działające przy Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej strony 235 - 247,
ISSN: 1731-2639
Język:
polski
Rok wydania:
2002
Opis bibliograficzny:
Brzozowska-Woś M.: Komunikacja marketingowa w usługach edukacyjnych (na przykładzie podyplomowego studium reklamy)// Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. -., nr. 1 (2002), s.235-247
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 109 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi