Abstrakt
Celem prezentowanego artykułu jest przedstawienie procesu komunikacji marketingowej wykorzystywanego przez Podyplomowe Studium Reklamy, działające przy Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
strony 235 - 247,
ISSN: 1731-2639 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2002
- Opis bibliograficzny:
- Brzozowska-Woś M.: Komunikacja marketingowa w usługach edukacyjnych (na przykładzie podyplomowego studium reklamy)// Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. -., nr. 1 (2002), s.235-247
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 109 razy