Abstract
W rozdziale podjęto problem doskonalenia wykorzystania dorobku współczesnego marketingu w przygotowaniu i oferowaniu nowych technologii, oparte na doświadczeniach Politechniki Gdańskiej (PG). Omówiono pojęcia, cechy, korzyści i uwarunkowania współczesnego marketingu, jak też istoty nowych technologii i sposobów transferu z jednostek naukowo-badawczych do gospodarki. Przedstawiono dotychczasowe doświadczenia transferu i komercjalizacji nowych technologii z Politechniki Gdańskiej do gospodarki oraz ocenę wykorzystania marketingu w tych działaniach. Sformułowane wnioski posłużyły za podstawę do określenia propozycji usprawnień marketingu nowych technologii w transferze z PG do gospodarki oraz omówienia uwarunkowań usprawnienia marketingu nowych technologii w Uczelni. Całość zakończono podsumowaniem i sformułowaniem wniosków końcowych.
Citations
-
0
CrossRef
-
0
Web of Science
-
0
Scopus
Authors (2)
Cite as
Full text
- Publication version
- Accepted or Published Version
- DOI:
- Digital Object Identifier (open in new tab) 10.5604/05096669.1077683
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Transactions on Aerospace Research
edition 225,
pages 69 - 83,
ISSN: - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2012
- Bibliographic description:
- Koszałka J., Kuźniewski D.: Koncepcja doskonalenia marketingu nowych technologii w Politechnice Gdańskiej// Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych.Prace Instytutu Lotnictwa. -., iss. 225 (2012), s.69-83
- DOI:
- Digital Object Identifier (open in new tab) 10.5604/05096669.1077683
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 123 times