Koncepcja doskonalenia marketingu nowych technologii w Politechnice Gdańskiej - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Koncepcja doskonalenia marketingu nowych technologii w Politechnice Gdańskiej

Abstract

W rozdziale podjęto problem doskonalenia wykorzystania dorobku współczesnego marketingu w przygotowaniu i oferowaniu nowych technologii, oparte na doświadczeniach Politechniki Gdańskiej (PG). Omówiono pojęcia, cechy, korzyści i uwarunkowania współczesnego marketingu, jak też istoty nowych technologii i sposobów transferu z jednostek naukowo-badawczych do gospodarki. Przedstawiono dotychczasowe doświadczenia transferu i komercjalizacji nowych technologii z Politechniki Gdańskiej do gospodarki oraz ocenę wykorzystania marketingu w tych działaniach. Sformułowane wnioski posłużyły za podstawę do określenia propozycji usprawnień marketingu nowych technologii w transferze z PG do gospodarki oraz omówienia uwarunkowań usprawnienia marketingu nowych technologii w Uczelni. Całość zakończono podsumowaniem i sformułowaniem wniosków końcowych.

Citations

  • 0

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Transactions on Aerospace Research edition 225, pages 69 - 83,
ISSN:
Language:
Polish
Publication year:
2012
Bibliographic description:
Koszałka J., Kuźniewski D.: Koncepcja doskonalenia marketingu nowych technologii w Politechnice Gdańskiej// Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych.Prace Instytutu Lotnictwa. -., iss. 225 (2012), s.69-83
DOI:
Digital Object Identifier (open in new tab) 10.5604/05096669.1077683
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 123 times

Recommended for you

Meta Tags