ISSN:
eISSN:
Publisher:
Disciplines
(Field of Science):
- Mechanical engineering (Engineering and Technology)
- Astronomy (Natural sciences)
- Physical sciences (Natural sciences)
Ministry points: Help
Year | Points | List |
---|---|---|
Year 2023 | 20 | Ministry Scored Journals List 2019 |
Year | Points | List |
---|---|---|
2023 | 20 | Ministry Scored Journals List 2019 |
2022 | 20 | Ministry Scored Journals List 2019 |
2021 | 20 | Ministry Scored Journals List 2019 |
2020 | 20 | Ministry Scored Journals List 2019 |
2019 | 20 | Ministry Scored Journals List 2019 |
2018 | 9 | B |
2017 | 9 | B |
2016 | 9 | B |
2015 | 9 | B |
2014 | 4 | B |
2013 | 4 | B |
2012 | 0 | C |
2011 | 0 | C |
2010 | 6 | B |
Model:
Impact Factor:
Publishing policy:
- License
-
open in new tab
- Information on publishing policy
- https://sciendo.com/journal/tar open in new tab
- Information on the conditions of self-archiving
- Included in license
- Is self-archiving allowed by the journal?
- Yes - with restrictions
- Information on research data policy
- n/a
- Months of embargo
- no embargo
- Additional information
- Must link to journal homepage with DOI.
Papers published in journal
Filters
total: 3
Catalog Journals
Year 2012
-
Concept for Perfecting the Marketing of New Technologies at Gdańsk University of Technology
PublicationThe chapter discusses the problem of improving the use of modern marketing achievements in the development and offering of new technologies, based on the experience of the Gdansk University of Technology (PG). Were discussed the concept, features, benefits and conditions of modern marketing, as well as the essence of the new technologies and ways of transferring them from scientific research units to the economy. Presented past...
-
Koncepcja doskonalenia marketingu nowych technologii w Politechnice Gdańskiej
PublicationW rozdziale podjęto problem doskonalenia wykorzystania dorobku współczesnego marketingu w przygotowaniu i oferowaniu nowych technologii, oparte na doświadczeniach Politechniki Gdańskiej (PG). Omówiono pojęcia, cechy, korzyści i uwarunkowania współczesnego marketingu, jak też istoty nowych technologii i sposobów transferu z jednostek naukowo-badawczych do gospodarki. Przedstawiono dotychczasowe doświadczenia transferu i komercjalizacji...
-
Koncepcja zarządzania relacjami ze studentami przez szkoły wyższe
PublicationW referacie została zaprezentowana nowa koncepcja działań marketingowych w szkolnictwie wyższym, jaką jest zarządzanie relacjami. Przedstawione zostało uzasadnienie zastosowania proponowanej koncepcji, wynikające ze specyficznych cech usługi edukacyjnej. Zdefiniowano zarówno pojęcie relacji, jak i zarządzania nimi w szkolnictwie wyższym. Wskazano najważniejsze relacje, które szkoła wyższa powinna budować w swoim otoczeniu, ze szczególnym...
seen 201 times