Kształcenie hybrydowe - wykorzystanie e-podręczników w dydaktyce na poziomie akademickim - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Kształcenie hybrydowe - wykorzystanie e-podręczników w dydaktyce na poziomie akademickim

Abstract

Artykuł porusza problematykę zwiazaną z wykorzystaniem podręczników multimedialnych (e-podreczników) w kształceniu hybrydowym w kontekscie nauczania-uczenia się geometrii wykreślnej na Wydziale Architektury Politechniki Gdanskiej. Pod pojeciem podrecznika multimedialnego autorka rozumie aplikacje stworzone przy użyciu jednej z wielu technologii internetowej lub multimedialnej ((PHP, Ajax, CSS, Flash, Java 2, xHTML) przyjmującej interakcyjne reakcje użytkownika.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Conference activity
Type:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Title of issue:
Komputer w edukacji: 19. Ogólnopolskie Sympozjum Naukowe: KTME, Kraków, 25-26 września 2009 strony 87 - 91
Language:
Polish
Publication year:
2009
Bibliographic description:
Helenowska-Peschke M.: Kształcenie hybrydowe - wykorzystanie e-podręczników w dydaktyce na poziomie akademickim// Komputer w edukacji: 19. Ogólnopolskie Sympozjum Naukowe: KTME, Kraków, 25-26 września 2009/ ed. red. J. Morbitzer. - Katedra Technologii i Mediów Edukacyjnych Uniwersytet Pedagagiczny. Kraków: Kat. Tech. i Med. Edu. Uniw. Pedagog., 2009, s.87-91
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 75 times

Recommended for you

Meta Tags