Kształcenie hybrydowe - wykorzystanie e-podręczników w dydaktyce na poziomie akademickim - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Kształcenie hybrydowe - wykorzystanie e-podręczników w dydaktyce na poziomie akademickim

Abstrakt

Artykuł porusza problematykę zwiazaną z wykorzystaniem podręczników multimedialnych (e-podreczników) w kształceniu hybrydowym w kontekscie nauczania-uczenia się geometrii wykreślnej na Wydziale Architektury Politechniki Gdanskiej. Pod pojeciem podrecznika multimedialnego autorka rozumie aplikacje stworzone przy użyciu jednej z wielu technologii internetowej lub multimedialnej ((PHP, Ajax, CSS, Flash, Java 2, xHTML) przyjmującej interakcyjne reakcje użytkownika.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
Komputer w edukacji: 19. Ogólnopolskie Sympozjum Naukowe: KTME, Kraków, 25-26 września 2009 strony 87 - 91
Język:
polski
Rok wydania:
2009
Opis bibliograficzny:
Helenowska-Peschke M.: Kształcenie hybrydowe - wykorzystanie e-podręczników w dydaktyce na poziomie akademickim// Komputer w edukacji: 19. Ogólnopolskie Sympozjum Naukowe: KTME, Kraków, 25-26 września 2009/ ed. red. J. Morbitzer. - Katedra Technologii i Mediów Edukacyjnych Uniwersytet Pedagagiczny. Kraków: Kat. Tech. i Med. Edu. Uniw. Pedagog., 2009, s.87-91
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 75 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi