Abstract
Celem ksiązki jest omówienie zasad funkcjonowania MSP na rynkach międzynarodowych. Książka składa się z 7 rozdziałów ułożonych zgodnie z ligiką od ogółu do szczegółu.Rozdział 1 przybliża rolę, jaką MSP odgrywają w gospodarce, rozdział 2 poświęcono powodom zaangażowania MSP w działania międzynarodowe, rozdział 3 prezentuje najważniejsze modele internacjonalizacji MSP, rozdział 4 omawia szkołę przedsiębiorczości międzynarodowej, rozdział 5 poświęcony został strategiom internacjonalizacji, rozdział 6 skupia się na efentach procesu internacjonalizacji (konkurencyjność międzynarodowa), ostatni 7 rozdział dotyczy europejskiego kontekstu internacjonalizacji i przedsiębiorczości międzynarodowej Książka jest skierowana do studentów, doktorantów zajmujących się zagdnieniemi internacjonalizacji przedsiębiorstw, przedsiębiorczości miedzynarodowej i konkurencyjności. Ponadto książka jest swoistym kompendium wiedzy w zakresie internacjonalizacji MSP- może być wykorzystana jako podstawa do dalszych poszukiwań badawczych.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- książka - monografia autorska /podręcznik o zasięgu krajowym
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2013
- Bibliographic description:
- Daszkiewicz N., Wach k.: Małe i średnie przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2013.172 s. ISBN 978-83-7252-639-7
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 2269 times