Marketing i inżynieria w projektach rynkowych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Marketing i inżynieria w projektach rynkowych

Abstract

Omówiono rolę marketingu w projektach rynkowych i jego związki z inżynierią w procesie tworzenia wartości dla klientów. Scharakteryzowano istotę biznesu, wykazując rosnące skomplikowanie oraz współzależność działań na współczesnym rynku. Omówiono pojęcie marketingu oraz funkcje inżynierii w procesie oferowania wartości klientom. Wskazano podstawowe obszary, w których występują powiązania inżynierii z rynkiem i marketingiem. Określono uwarunkowania organizacyjne i społeczne, wpływające na skuteczność i sprawność projektów rynkowych oraz powodzenie w działalności rynkowej.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
W : Zarządzanie projektami i procesami. Teoria i przypadki praktyczne strony 153 - 172
Language:
Polish
Publication year:
2013
Bibliographic description:
Koszałka J.: Marketing i inżynieria w projektach rynkowych// W : Zarządzanie projektami i procesami. Teoria i przypadki praktyczne/ ed. Wirkus Marek Warszawa: Difin SA, 2013, s.153-172
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 115 times

Recommended for you

Meta Tags