Abstract
Omówiono rolę marketingu w projektach rynkowych i jego związki z inżynierią w procesie tworzenia wartości dla klientów. Scharakteryzowano istotę biznesu, wykazując rosnące skomplikowanie oraz współzależność działań na współczesnym rynku. Omówiono pojęcie marketingu oraz funkcje inżynierii w procesie oferowania wartości klientom. Wskazano podstawowe obszary, w których występują powiązania inżynierii z rynkiem i marketingiem. Określono uwarunkowania organizacyjne i społeczne, wpływające na skuteczność i sprawność projektów rynkowych oraz powodzenie w działalności rynkowej.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- W : Zarządzanie projektami i procesami. Teoria i przypadki praktyczne strony 153 - 172
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2013
- Bibliographic description:
- Koszałka J.: Marketing i inżynieria w projektach rynkowych// W : Zarządzanie projektami i procesami. Teoria i przypadki praktyczne/ ed. Wirkus Marek Warszawa: Difin SA, 2013, s.153-172
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 112 times