Abstrakt
Omówiono rolę marketingu w projektach rynkowych i jego związki z inżynierią w procesie tworzenia wartości dla klientów. Scharakteryzowano istotę biznesu, wykazując rosnące skomplikowanie oraz współzależność działań na współczesnym rynku. Omówiono pojęcie marketingu oraz funkcje inżynierii w procesie oferowania wartości klientom. Wskazano podstawowe obszary, w których występują powiązania inżynierii z rynkiem i marketingiem. Określono uwarunkowania organizacyjne i społeczne, wpływające na skuteczność i sprawność projektów rynkowych oraz powodzenie w działalności rynkowej.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- W : Zarządzanie projektami i procesami. Teoria i przypadki praktyczne strony 153 - 172
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2013
- Opis bibliograficzny:
- Koszałka J.: Marketing i inżynieria w projektach rynkowych// W : Zarządzanie projektami i procesami. Teoria i przypadki praktyczne/ ed. Wirkus Marek Warszawa: Difin SA, 2013, s.153-172
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 115 razy