Marketing i inżynieria w projektach rynkowych - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Marketing i inżynieria w projektach rynkowych

Abstrakt

Omówiono rolę marketingu w projektach rynkowych i jego związki z inżynierią w procesie tworzenia wartości dla klientów. Scharakteryzowano istotę biznesu, wykazując rosnące skomplikowanie oraz współzależność działań na współczesnym rynku. Omówiono pojęcie marketingu oraz funkcje inżynierii w procesie oferowania wartości klientom. Wskazano podstawowe obszary, w których występują powiązania inżynierii z rynkiem i marketingiem. Określono uwarunkowania organizacyjne i społeczne, wpływające na skuteczność i sprawność projektów rynkowych oraz powodzenie w działalności rynkowej.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
W : Zarządzanie projektami i procesami. Teoria i przypadki praktyczne strony 153 - 172
Język:
polski
Rok wydania:
2013
Opis bibliograficzny:
Koszałka J.: Marketing i inżynieria w projektach rynkowych// W : Zarządzanie projektami i procesami. Teoria i przypadki praktyczne/ ed. Wirkus Marek Warszawa: Difin SA, 2013, s.153-172
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 112 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi