Marketing wewnętrzny - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Marketing wewnętrzny

Abstrakt

Omówiono istotę marketingu wewnętrznego i pojęcie klienta wewnętrznego. Przedstawiono kluczowe fazy i zadania procesu kształtowania marketingu wewnętrznego. Scharakteryzowano najważniejsze formy marketingu wewnętrznego. Omówiono uwarunkowania marketingu wewnętrznego oraz korzyści ze stosowania.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Język:
polski
Rok wydania:
2005
Opis bibliograficzny:
Koszałka J.: Marketing wewnętrzny // / : , 2005,
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 26 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi