Abstract
Jeszcze do niedawna wydawało się, że social media, podobnie jak komunikatory internetowe, będą stanowiły kolejne narzędzie wykorzystywane w komunikacji ze znajomymi, a ich tematyka będzie związana głównie z rozrywką i chęcią podtrzymania więzi społecznych. Jednak, z obserwacji wielu autorów wynika, iż obecnie można już mówić o trendzie social media lub też Web 2.0, a z roku na rok internetowe witryny o charakterze społecznościowym, podobnie jak komunikacja mobilna, stają się coraz bardziej popularne. Media społecznościowe przekształciły się w bazy informacji, z których można czerpać wiedzę i w których ludzie mogą wymieniać się opiniami dotyczącymi różnorodnej tematyki. Dlatego obecnie działania kreujące i wzmacniające wizerunek marki, a co za tym idzie organizacji lub produktów, nie mogą pomijać obszaru social media. Celem artykułu jest ukazanie wagi prowadzenia profilu biznesowego w serwisie społecznościowym zgodnie z potrzebami jego użytkowników, z uwagi na wpływ profilu na wizerunek promowanej w ten sposób marki.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Zarządzanie i Finanse
no. 11,
pages 53 - 65,
ISSN: 2084-5189 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2013
- Bibliographic description:
- Brzozowska-Woś M.: Media społecznościowe a wizerunek marki// Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. -Vol. 11., nr. 1 (2013), s.53-65
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 824 times