Miejsce i znaczenie nauczania praktycznego w planie studiów inżynierskich na Wydziale Mechanicznym Politechniki Gdańskiej
Abstract
Referat dotyczy znaczenia nauczania praktycznego w kształceniu inżynierów mechaników na przykładzie Wydziału Mechanicznego Politechniki Gdańskiej. Przedstawiono w nim strukturę studiów, sylwetkę i kwalifikacje absolwentów oraz metody nauczania inżynierów. Omówiono proces dostosowania planów studiów i programów nauczania do wymogów Deklaracji Bolońskiej.Dużą uwagę skupiono na takich formach nauczania inżynierów, jak nauczanie grupowe i studenckie praktyki zawodowe.Zawiera także analizę standardów kształcenia dla kierunku Mechanika i Budowa Maszyn.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Studia trzystopniowe a jakość kształcenia w szkole wyższej : praca zbiorowa strony 233 - 247
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2007
- Bibliographic description:
- Niegoda J., Rytlewski R.: Miejsce i znaczenie nauczania praktycznego w planie studiów inżynierskich na Wydziale Mechanicznym Politechniki Gdańskiej// Studia trzystopniowe a jakość kształcenia w szkole wyższej : praca zbiorowa/ ed. pod red. B.Sitarskiej, R. Droby i K. Jankowskiego Siedlce: Wydaw. Akad. Podl., 2007, s.233-247
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 110 times