Modele biznesu elektronicznego a modele komunikacji marketingowej - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Modele biznesu elektronicznego a modele komunikacji marketingowej

Abstract

W artykule ukazano polskie i zagraniczne koncepcje modeli biznesu elektronicznego. Przedstawiono również powiązane z nimi modele komunikacji marketingowej w Internecie. Wzrost gospodarczy oraz szybki rozwój wymagają stosowania sprawdzonych modeli funkcjonowania na rynku elektronicznym. Konieczne staje się również dostosowanie modeli komunikacji marketingowej do nowych, zmieniających się potrzeb odbiorców informacji.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Nowe trendy w marketingu dla menedżerów : monografia strony 29 - 41
Language:
Polish
Publication year:
2008
Bibliographic description:
Brzozowska-Woś M.: Modele biznesu elektronicznego a modele komunikacji marketingowej// Nowe trendy w marketingu dla menedżerów : monografia/ ed. pod redakcją naukową: Bogumiła Czerwińskiego ; Politechnika Gdańska. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Katedra Marketingu. Gdańsk: Katedra Marketingu. WZiE PG, 2008, s.29-41
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 139 times

Recommended for you

Meta Tags