Komunikacja marketingowa a wybrane narzędzia marketingu mobilnego - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Komunikacja marketingowa a wybrane narzędzia marketingu mobilnego

Abstract

Obecnie technologie mobilne mają znaczący wpływ na sposób życia i sposób prowadzenia biznesu. Bluetooth, SMS i QR code stają się istotnymi narzędziami komunikacji marketingowej, działając jako łącznik pomiędzy światem tradycyjnym, sieciami telefonii komórkowej oraz Internetem. Przedsiębiorstwa, organizacje non profit, jednostki administracji rządowej lub też gminy mogą wykorzystać kreatywny potencjał korzystając z tych instrumentów marketingu mobilnego, by skuteczniej komunikować się ze swoimi klientami. Prawdopodobnie już w najbliższej przyszłości wszystkie działania komunikacji marketingowej staną się interaktywne, a klienci staną się uczestnikami komunikacji, a nie odbiorcami przekazów.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 299 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-SA open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Ekonomiczne Problemy Usług pages 135 - 146,
ISSN: 1640-6818
Language:
Polish
Publication year:
2012
Bibliographic description:
Brzozowska-Woś M.: Komunikacja marketingowa a wybrane narzędzia marketingu mobilnego// Zeszyty Naukowe Ekonomiczne Problemy Usług. -., nr. nr 712 (2012), s.135-146
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 214 times

Recommended for you

Meta Tags