Abstract
W artykule omówiono problematykę budowy wiarygodności serwisów WWW obsługujących transakcje detaliczne. Zaprezentowano przykłady modeli opisujących relacje oraz czynniki wpływające na zaufanie klienta do oferenta działającego w Internecie. Przedstawiono również założenia dla dedykowanego modelu budowy wiarygodności serwisu WWW.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej. Organizacja i Zarządzanie
pages 69 - 81,
ISSN: 0239-9415 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2003
- Bibliographic description:
- Garnik I.: Modele budowy wiarygodności oferenta w internetowych transakcjach detalicznych. // ZESZYTY NAUKOWE POLITECHNIKI POZNAŃSKIEJ, SERIA: ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE. -., nr. 37 (2003), s.69-81
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 120 times