Modele budowy wiarygodności oferenta w internetowych transakcjach detalicznych. - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Modele budowy wiarygodności oferenta w internetowych transakcjach detalicznych.

Abstract

W artykule omówiono problematykę budowy wiarygodności serwisów WWW obsługujących transakcje detaliczne. Zaprezentowano przykłady modeli opisujących relacje oraz czynniki wpływające na zaufanie klienta do oferenta działającego w Internecie. Przedstawiono również założenia dla dedykowanego modelu budowy wiarygodności serwisu WWW.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej. Organizacja i Zarządzanie pages 69 - 81,
ISSN: 0239-9415
Language:
Polish
Publication year:
2003
Bibliographic description:
Garnik I.: Modele budowy wiarygodności oferenta w internetowych transakcjach detalicznych. // ZESZYTY NAUKOWE POLITECHNIKI POZNAŃSKIEJ, SERIA: ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE. -., nr. 37 (2003), s.69-81
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 120 times

Recommended for you

Meta Tags