Abstrakt
W artykule omówiono problematykę budowy wiarygodności serwisów WWW obsługujących transakcje detaliczne. Zaprezentowano przykłady modeli opisujących relacje oraz czynniki wpływające na zaufanie klienta do oferenta działającego w Internecie. Przedstawiono również założenia dla dedykowanego modelu budowy wiarygodności serwisu WWW.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej. Organizacja i Zarządzanie
strony 69 - 81,
ISSN: 0239-9415 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2003
- Opis bibliograficzny:
- Garnik I.: Modele budowy wiarygodności oferenta w internetowych transakcjach detalicznych. // ZESZYTY NAUKOWE POLITECHNIKI POZNAŃSKIEJ, SERIA: ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE. -., nr. 37 (2003), s.69-81
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 120 razy