Modele budowy wiarygodności oferenta w internetowych transakcjach detalicznych. - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Modele budowy wiarygodności oferenta w internetowych transakcjach detalicznych.

Abstrakt

W artykule omówiono problematykę budowy wiarygodności serwisów WWW obsługujących transakcje detaliczne. Zaprezentowano przykłady modeli opisujących relacje oraz czynniki wpływające na zaufanie klienta do oferenta działającego w Internecie. Przedstawiono również założenia dla dedykowanego modelu budowy wiarygodności serwisu WWW.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej. Organizacja i Zarządzanie strony 69 - 81,
ISSN: 0239-9415
Język:
polski
Rok wydania:
2003
Opis bibliograficzny:
Garnik I.: Modele budowy wiarygodności oferenta w internetowych transakcjach detalicznych. // ZESZYTY NAUKOWE POLITECHNIKI POZNAŃSKIEJ, SERIA: ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE. -., nr. 37 (2003), s.69-81
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 120 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi