Obszary doskonalenia jakości obsługi pacjentów na przykładzie gabinetów lekarzy rodzinnych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Obszary doskonalenia jakości obsługi pacjentów na przykładzie gabinetów lekarzy rodzinnych

Abstract

W niniejszym rozdziale zaprezentowano możliwość identyfikacji kluczowych obszarów mających wpływ na doskonalenie jakości obsługi pacjentów, na przykładzie najczestszej specjalizacji występującej w publicznej opiece zdrowotnej, jaką są lekarze rodzinni. W rozdziale zaprezentowano charakterystyke obszarów z uwzglednieniem różnych podejść. Tego typu analizy wraz z uwzględnieniem pacującego w przychodni personelu pozwoliły na jednoczesną analize obszarow obsługi pacjenta wraz z charakterystyką wpływu czynnika ludzkiego

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Metodyczne aspekty modelowania i projektowania systemów gospodarczych: jakość, ryzyko, aplikacje strony 102 - 120
Language:
Polish
Publication year:
2010
Bibliographic description:
Zieliński G.: Obszary doskonalenia jakości obsługi pacjentów na przykładzie gabinetów lekarzy rodzinnych// Metodyczne aspekty modelowania i projektowania systemów gospodarczych: jakość, ryzyko, aplikacje/ ed. eds. Ludmiła Zawadzka, Jolanta Łopatowska. Gdańsk: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2010, s.102-120
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 64 times

Recommended for you

Meta Tags