Abstract
W niniejszym rozdziale zaprezentowano możliwość identyfikacji kluczowych obszarów mających wpływ na doskonalenie jakości obsługi pacjentów, na przykładzie najczestszej specjalizacji występującej w publicznej opiece zdrowotnej, jaką są lekarze rodzinni. W rozdziale zaprezentowano charakterystyke obszarów z uwzglednieniem różnych podejść. Tego typu analizy wraz z uwzględnieniem pacującego w przychodni personelu pozwoliły na jednoczesną analize obszarow obsługi pacjenta wraz z charakterystyką wpływu czynnika ludzkiego
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Metodyczne aspekty modelowania i projektowania systemów gospodarczych: jakość, ryzyko, aplikacje strony 102 - 120
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2010
- Bibliographic description:
- Zieliński G.: Obszary doskonalenia jakości obsługi pacjentów na przykładzie gabinetów lekarzy rodzinnych// Metodyczne aspekty modelowania i projektowania systemów gospodarczych: jakość, ryzyko, aplikacje/ ed. eds. Ludmiła Zawadzka, Jolanta Łopatowska. Gdańsk: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2010, s.102-120
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 90 times