Obszary doskonalenia jakości obsługi pacjentów na przykładzie gabinetów lekarzy rodzinnych - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Obszary doskonalenia jakości obsługi pacjentów na przykładzie gabinetów lekarzy rodzinnych

Abstrakt

W niniejszym rozdziale zaprezentowano możliwość identyfikacji kluczowych obszarów mających wpływ na doskonalenie jakości obsługi pacjentów, na przykładzie najczestszej specjalizacji występującej w publicznej opiece zdrowotnej, jaką są lekarze rodzinni. W rozdziale zaprezentowano charakterystyke obszarów z uwzglednieniem różnych podejść. Tego typu analizy wraz z uwzględnieniem pacującego w przychodni personelu pozwoliły na jednoczesną analize obszarow obsługi pacjenta wraz z charakterystyką wpływu czynnika ludzkiego

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Metodyczne aspekty modelowania i projektowania systemów gospodarczych: jakość, ryzyko, aplikacje strony 102 - 120
Język:
polski
Rok wydania:
2010
Opis bibliograficzny:
Zieliński G.: Obszary doskonalenia jakości obsługi pacjentów na przykładzie gabinetów lekarzy rodzinnych// Metodyczne aspekty modelowania i projektowania systemów gospodarczych: jakość, ryzyko, aplikacje/ ed. eds. Ludmiła Zawadzka, Jolanta Łopatowska. Gdańsk: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2010, s.102-120
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 90 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi