Abstrakt
W niniejszym rozdziale zaprezentowano możliwość identyfikacji kluczowych obszarów mających wpływ na doskonalenie jakości obsługi pacjentów, na przykładzie najczestszej specjalizacji występującej w publicznej opiece zdrowotnej, jaką są lekarze rodzinni. W rozdziale zaprezentowano charakterystyke obszarów z uwzglednieniem różnych podejść. Tego typu analizy wraz z uwzględnieniem pacującego w przychodni personelu pozwoliły na jednoczesną analize obszarow obsługi pacjenta wraz z charakterystyką wpływu czynnika ludzkiego
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Metodyczne aspekty modelowania i projektowania systemów gospodarczych: jakość, ryzyko, aplikacje strony 102 - 120
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2010
- Opis bibliograficzny:
- Zieliński G.: Obszary doskonalenia jakości obsługi pacjentów na przykładzie gabinetów lekarzy rodzinnych// Metodyczne aspekty modelowania i projektowania systemów gospodarczych: jakość, ryzyko, aplikacje/ ed. eds. Ludmiła Zawadzka, Jolanta Łopatowska. Gdańsk: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2010, s.102-120
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 90 razy